mandag, oktober 20, 2008

En ny verden

Jeg har valgt å skape meg en ny verden. En slags annen virkelighet hvor jeg kan ytre mine meninger og til tider steile synspunkter. Dette skal være mitt univers og her kan jeg slippe unna alle de menneskene som bare snakker om hva de har på seg til en hver tid, og alle de som lukker øynene for problemer. Jeg kan, på noen mennesker, oppfattes som problemsøkende fordi jeg er opptatt av konflikter og hvordan disse foregår. Men jeg skulle helst ønske at alle mennesker kunne leve i fred... Dessverre er det nok slik at verdenssamfunnets normaltilstand ikke er fred, men krig.

Selvsagt er også jeg opptatt av de tingene som er viktige i mitt liv. Og til tider er jeg en heftig materialist som lett blir oppslukt av at jeg mangler noe. Men i bunn og grunn vet jeg hvordan det er å ikke ha det så bra og jeg kan heldigvis vekke meg selv opp. Dessverre er det alt for mange mennesker som velger å ikke bry seg om andre fordi materialismen opptar all deres tid og energi. Sånne mennesker liker jeg ikke og de pleier å få vite det ganske utilslørt.

Jeg er direkte.

Ingen kommentarer: