lørdag, november 01, 2008

It is pure tension

Du kjenner nok til følelsen av bare måtte kose med deg selv en kveld fordi du må avspenne. Jeg vet så alt for godt hvordan det er. Og man snakker ikke om det fordi janteloven sier at kvinner og jenter ikke skal uttale seg om slikt. Det er ikke pent og tar seg ikke bra ut. Så fint at jeg har en blogg da. Her kan jeg skrive hva jeg vil og de som vil klage kan ikke se meg inn i øynene. Deilig anonymt!

Jeg fantaserer om så mangt, men det hele går i perioder. For tiden er hovedpersonene meg selv og lederen for en organisasjon jeg er medlem av. Han er ikke særlig "hot" eller kjekk, men han har autoritet og det tenner meg. Og mannen er utrolig smart på områder jeg vet jeg ikke strekker helt til, noe som tenner alle mine plugger mer enn jeg kan beskrive. Men jeg tenner ikke når jeg ser ham, bare når jeg er alene. Det er noen voldsomme reaksjoner i underlivet og jeg ender opp utmattet og helt ferdig etterpå. Det har ikke så mye med personligheten å gjøre, for vet jeg for mye om personen så forsvinner eksplosjonene og begjæret.

Skulle bare så gjerne knulla han opp etter veggene, på gulvet, på bordet og alle tenkelige steder. Men hadde jeg gjort det så hadde fantasien forsvunnet og jeg hadde måttet lete lenge etter en ny. For det er ikke sånn at et begjær avløser det neste... Det må bygges litt opp og etter et par-tre møter med vedkommende så kan jeg merke at jeg begynner å flørte litt med smil og øyne. Det er ikke bevisst og jeg vil ikke gå videre med det. Det er bare så deilig når det står på.

Jeg har fantasert om husverter, lærere, professorer, leger og mange andre autoritetspersoner. Kanskje er det et kompleks for noe, ja det ville hvertfall en psykolog sagt. Men jeg liker å fantasere om dem og kose med meg selv når jeg tenker på dem i all hemmelighet. Mine tanker og fantasier er det ingen som kan ta fra meg eller oppdage, for de er bare for meg. Hadde jeg kunnet skrive poesi så hadde det blitt noen heftige dikt, men den gang ei mine kjære medmennesker. Ei kan hesten sykle.

Ingen kommentarer: